Videos relacionados con فمها بحال شفنجة

Informaciona

Comparte y descubre información

  • یونان تا روز جمعه مهلت دارد

  • پارلمان آلمان پرداخت بستۀ سوم وام به یونان را به رای می گذارد

    پارلمان آلمان روز چهارشنبه، اعطای وام جدید به یونان را به رای می گذارد. این رای گیری در ادامۀ موافقت وزرای کشورهای منطقۀ پولی یورو موسوم به یوروگروپ برای پرداخت مرحلۀ نخست از وام ۸۶ میلیارد یورویی به یونان صورت می گیرد و برای پرداخت این بستۀ مالی به این کشور ضروری است.

    تعدادی از نمایندگان حزب دموکرات مسیحی آلمان اعلام کرده اند با اعطای وام جدید به یونان مخالفت خواهند کرد.

    کلاوس پیتر ویلش، یکی از نمایندگان حزب اتحاد دموکراتیک آلمان که مخالفان این وام در مجلس آلمان را رهبری می کند، در توضیحی در این باره می گوید: «من رای منفی خواهم داد. مشارکت صندوق بین المللی پول دلیل موافقت اعضای حزب من با پرداخت بستۀ سوم کمک ها به یونان بود و تا بحال این صندوق در سومین طرح کمک ها مشارکت ندارد. این امر قابل پیش بینی بود. صندوق بین المللی پول به این دلیل که بدهی های یونان قابل دفاع نیست، از این بستۀ سوم حمایت نمی کند.»

    کشورهایی نظیر اسپانیا و استونی با پرداخت بستۀ ۸۶ میلیارد یورویی به یونان موافقت کرده اند. پارلمان یونان نیز به دریافت سومین بستۀ نجات مالی رای مثبت داد. اگر چه ۴۳ نفر از نمایندگان حز

    Ver video "پارلمان آلمان پرداخت بستۀ سوم وام به یونان را به رای می گذارد"

  • آرایش احزاب نامزد انتخابات پارلمان اسراییل

    بنیامین نتانیاهو تا بحال سه دوره نخست وزیر اسراییل بوده است اما نظرسنجی ها از شانس کم وی و حزب لیکود خبر می دهند. اسحاق هرتزوق، رقیب وی و رهبر حزب کارگران در ائتلاف با تزیپی لیونی، رهبر حزب میانه روی جنبش یا «هاتنوآ» شانس اول در این انتخابات برای کسب کرسی های بیشتر معرفی می شوند.

    «اتحاد صهیونیزم» برهبری این دو می تواند به دوران نتانیاهو پایان بدهد بویژه آنکه، بخاطر مشکلات اقتصادی و همچنین سیاست های نتانیاهو که در تمام سخنرانی های خود از امنیت و خطر اتمی ایران سخن می گوید، نارضایتی ها از وی رو به افزایش است. هرتزوق و لیونی نیز از این مشکلات از جمله گرانی، بیکاری و بویژه معضل مسکن کم و گران استفاده کرده و وعدۀ تامین رفاه عمومی و کاهش گرانی را به هوادارانشان می دهند.

    در فاصلۀ سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳، یعنی طی دو دورۀ اخیر نخست وزیری بنیامین نتانیاهو، بهای مسکن ۵۵ درصد افزایش یافته است. به این موضوع باید افزایش نرخ بیکاری را بویژه در میان جوانان افزود که بیش از ۶ درصد گزارش می شود. طی هفته های اخیر، تظاهرکنندگان و بویژه دانشجویان، در اعتراض به گرانی مسکن و سیاست های بنیامین نتانیاهو، بازهم

    Ver video "آرایش احزاب نامزد انتخابات پارلمان اسراییل"

  • آغاز مراسم هفتادمین سالگرد آزادسازی اردوگاه آشویتس

    مراسم سالگرد آزادسازی اردوگاه آشویتس در لهستان در محل این اردوگاه آغاز گردید. امسال هفتادمین سالگرد آزادسازی این اردوگاه است.

    این مراسم که از ساعات اولیۀ روز سه شنبه، بیست و هفتم ژانویه آغاز شده، از بخش های مختلفی از جمله مراسم مذهبی، روشن کردن شمع به یاد قربانیان و سخنرانی برخی از بازماندگان این اردوگاه تشکیل شده و تا شامگاه ادامه می یابد.

    مقامات بسیاری از کشورهای مختلف از جمله استرالیا، آلمان، نروژ، فرانسه و لهستان در این مراسم حضور دارند. هیاتی به نمایندگی از ایالات متحده آمریکا نیز در این مراسم شرکت کرده است که ریاست آن را سفیر این کشور در لهستان بر عهده دارد. ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه به این مراسم دعوت نشده است.

    اردوگاه آشویتس روز بیست و هفتم ژانویۀ سال ۱۹۴۵، توسط ارتش سرخ آزاد شد. نزدیک به ۶۰ هزار زندانی این اردوگاه چند روز پیش از ورود ارتش سرخ، توسط ماموران اس اس و گشتاپو از این زندان بیرون برده شده و تنها زندانیان ناتوان و در حال مرگ در این اردوگاه بحال خود رها شده بودند.

    اردوگاه آشویتس یکی از مهمترین سمبل های جنایات بشری و قتل عام غیرنظامیان در طول جنگ جهانی د

    Ver video "آغاز مراسم هفتادمین سالگرد آزادسازی اردوگاه آشویتس"

  • ادای احترام به قربانیان واقعه یازده سپتامبر در نیویورک

    سیزده سال پس از حادثه یازده سپتامبر، خاطره این تراژدی برای خانواده قربانیان همچنان زنده است.

    در مراسمی که در کنار بنای یادبود یازده سپتامبردر نیویورک برگزار شد، گروهی از خانواده های قربانیان حضور داشتند و نام تک تک سه هزار قربانی قرائت شد.

    مراسم خواندن نام قربانیان در چهار زمان برای لحظاتی متوقف شد: لحظه ای که اولین هواپیما به مرکز تجارت جهانی برخورد کرد، لحظه ای که دومین هواپیما برخورد کرد، زمانی که اولین برج فروریخت و زمانی که دومین برج فروریخت.

    کایلا گرادی، که پدرش کریستوف را در یازده سپتامبر از دست داد و نام شماری از قربانیان را قرائت کرد، می گوید: «زمانی که این واقعه رخ داد دو ساله بودم. آمدن به اینجا و حضور در این مراسم اتفاق بزرگی برای من بود. من حتی تا بحال به مراسم بزرگداشت نیامده بودم. همیشه خانه می ماندیم و مراسم را تماشا می کردیم. کمی عصبی هستم اما این بهترین کاری بود که می توانستم انجام بدهم.»

    ماریانا فانینگ که پدر آتش نشانش را از دست داد می گوید: «ما جای دیگری نداریم که برویم. تنها جایی که می توانیم برویم اتاق خانوادگی است که در آن بقایای قربانیانی را که قابل شناسایی بودند قرار داده اند. این همه چیزی است که داریم.»

    در واشنگتن، مراسم ادای احترام به قربانیان با حضور باراک اوباما برگزار شد. در این مراسم که ساعت 8:46 صبح آغاز شد حاضران یک دقیقه سکوت کردند. اولین هواپیمای ربوده شده در این زمان به برجهای تجارت جهانی برخورد کرد.

    Ver video "ادای احترام به قربانیان واقعه یازده سپتامبر در نیویورک"

  • احتمال وقوع توفان گرمسیری در هاوایی

    پیش بینی های هواشناسی آخر هفته در آمریکا، عبور توفان گرمسیری «آنا» از نزدیکی سواحل هاوایی را محتمل دانسته اند.

    توفانی که قابلیت تبدیل شدن به تندباد سهمگینی را دارد و می تواند جاری شدن سیل و هجوم کوسه ها بسمت ساحل را بدنبال داشته باشد.

    مقامات آمریکا ترجیح دادند با توجه به همه احتمالات، در این مجمع الجزایر وضعیت«هشدار» اعلام کنند.

    یکی از ساکنان محلی که با دیدن امواج خروشان به وجد آمده، می گوید: «دیدنی است من تا بحال چنین چیزی ندیده بودم.»

    در پی اعلام وضعیت هشدار، مدارس هاوایی تعطیل و برنامه های ورزشی از پیش برنامه ریزی شده لغو شدند.

    در همین حال مسئولان صلیب سرخ پنج اردوگاه موقت را برای اسکان احتمالی ساکنان محلی و جهانگردان در نظر گرفته اند.

    یکی از جهانگردان که برای گذراندن تعطیلات همراه همسرش به هاوایی سفر کرده، می گوید: «امروز صبح برای غواصی رفته بودیم و وقتی برگشتیم دیدیم همه ساحل را تخلیه کرده اند. مطمئنم که فقط یک اقدام احتیاطی است.»

    در ماه اوت گذشته، توفانهای گرمسیری، موجب قطع برق هزاران خانه و جاری شدن سیل در هاوایی شد و زندگی ساکنان آن را مختل کرد.

    در صورت تبدیل شدن این توفان گرمسیری به تندباد سرعت وزش باد به 153 کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

    در حادثه مشابه درسال 1992 که طی آن سرعت وزش باد به 225 کیلومتر در ساعت رسید، علاوه بر وارد شدن دو و نیم میلیارد دلار خسارت، شش نفر جان خود را از دست دادند.

    Ver video "احتمال وقوع توفان گرمسیری در هاوایی"

  • کنسرت های میری ماتیو در فرانسه بمناسبت پنجاه سال فعالیت

    میری ماتیو، متولد و بزرگ شده در شهر “آوینیون“، خواننده ای با شهرت بین المللی است. او دور جدید کنسرت هایش را از شهر زادگاهش در جنوب فرانسه آغاز می کند و طرفدارانش از فاصله دور آمده اند تا او را ببینند.

    رودولف، از آلمان یکی از آنها است. او می گوید: “ما به او لقب بلبل آوینیون داده ایم که معرف صدای اوست و تحریر صدای او را نشان می دهد.”

    کوکو و آنی از فرانسه می گویند: “ما از مونپولیه، مخصوص این برنامه آمده ایم. تا بحال او را ندیده بودیم، پنجاه سال فعالیت جشن گرفتن دارد، برای همین آمده ایم.”

    ونسان از نیویورک آمده است. وی می گوید: “ من در نیویورک زندگی می کنم، فقط برای این برنامه آمده ام. این جزو لیست آرزوهای پیش از مرگ من است، مثل گراند کانیون و چیزهای بزرگ دیگر جزو دیدنی های دنیا است.”

    این خواننده معروف فرانسوی در پنجاه سالگی فعالیت هنری اش، با فروش ۱۲۰ میلیون نسخه، بیشترین میزان فروش را در دنیا داشته است. شب اجرای کنسرت، اپرای آوینیون با ۱۲۰۰ تماشاگر پر بود.

    میری ماتیو از اجرای کنسرت در فرانسه خوشحال است و در بیان احساس خود می گوید: “از خواندن در شهر خودم هیجانزده شده بودم، نمی توانستم جشن سالگرد فعالیتم را از این شهر که محل شروع حرکتم بود آغاز نکنم. کارم را در اینجا از یک رادیوی محلی شروع کردم، شهردار خرج سفر مرا برای شرکت در مسابقه آوازی به نام “بازی شانس” داد. خیلی هیجانزده بودم، همه فامیلم، مادر و خواهران و برادرانم، پسرخاله ها و دخترخاله ها همه آمده بودند. همه دوستان و غریبه هایی که حضور داشتند از زمان بسیار دور مرا فراموش نکرده اند. البته که هیجانزده ام.”

    آخرین سی دی سه صفحه ای از بهترین ترانه های قدیمی و نوی میری ماتیو همچنان در خارج از فرانسه با استقبال روبرو شده است.
    اگر چه میری ماتیو فعالیت زیادی در خارج از فرانسه داشته است اما به فرانسوی بودن خود افتخار می کند: “پس از نه سال، دور کنسرتی را در فرانسه شروع کرده ام. من در خارج، بیشتر از فرانسه کار کردم. خواننده هایی که در خارج کار می کنند کم هستند. فکر می کنم که تغییر نکرده ام و خودم را فرانسوی می دانم و افتخار می کنم که فرانسوی هستم و به فرانسه می خوانم و می توانم در هر کشور به زبان محلی آنجا بخوانم، چون مردم به این موضوع حساس هستند.”

    میری ماتیو موفقیت پنجاه ساله اش را با دنبال کردن جای خالی “ادیت پیاف” دنبال کرد و مثل او تأسفی بر گذشته نمی خورد: “تأسفی ندارم، مثل ترانه پیاف که می گوید “ نه، از هیچ چیز تأسف نمی خورم” حسرت نداشتن چیز مثبتی است. بنابراین نه، دوباره کاملاً همین کارها را می کردم، حتی اگر مطمئناً اشتباهاتی می کردم.”

    Ver video "کنسرت های میری ماتیو در فرانسه بمناسبت پنجاه سال فعالیت"

Esta Pagina participa en el Programa de Afiliados de Amazon EU y Amazon Services LLC, un programa de publicidad para afiliados diseñado para ofrecer a sitios web un modo de obtener comisiones por publicidad, publicitando e incluyendo enlaces a Amazon.es y Amazon.com

Utilizando el siguiente enlace podrás encontrar una página en la que se muestra la política de privacidad de esta web. Puedes usar el siguiente enlace para ver nuestras normas de uso. Si encuentras algún contenido inadecuado, puedes denunciarlo utilizando el siguiente enlace. Haciendo click en el siguiente enlace puedes ver el Aviso Legal de este sitio web.

Utilizamos cookies para medir y analizar el tráfico de este sitio web. Más información.