Videos relacionados con من فاز بلكرة ذهبية 2023

Informaciona

Comparte y descubre información

  • المغرب هو من فاز

  • مترجم - سيرخيو راموس يتلقى الاعتراف من مدينته بميدالية ذهبية

    مترجم - سيرخيو راموس يتلقى الاعتراف من مدينته بميدالية ذهبية

    Ver video "مترجم - سيرخيو راموس يتلقى الاعتراف من مدينته بميدالية ذهبية"

  • آغاز فاز تازه اعتصاب در راه آهن آلمان

    صبح چهارشنبه، با آغاز اعتصاب رانندگان خطوط مسافربری راه آهن آلمان، «دویچه بان»، این حرکت اعتراضی وارد فاز تازه ای شد. رانندگان قطارهای باری پیش از این و از روز سه شنبه دست به اعتصاب زده بودند.

    با آغاز اعتصاب رانندگان تنها یک سوم قطارهای مسافت طولانی روی ریل ها حرکت می کنند. در شرق آلمان تنها ده درصد از قطارها و در کل این کشور، از هر شش قطار، یکی به کار ادامه می دهند. این نهمین اعتصاب سندیکایی راه آهن آلمان در ده ماه اخیر است.

    به گفته فعالان اتحادیه های صنفی، احتمال دارد این اعتصاب بیش از شش روز، یعنی زمان اعتصاب پیشین، طول بکشد.

    شاخص های اقتصادی نشان می دهد افزایش اعتصاب ها، به ویژه در زمینه حمل و نقل بار، آثاری منفی در اقتصاد آلمان داشته و حتی بر کشورهای همسایه نیز تاثیر گذاشته است. «دویچه بان» با خطر رجوع مشتری هایش به بخش خصوصی نیز روبرو است.

    Ver video "آغاز فاز تازه اعتصاب در راه آهن آلمان"

  • آغاز فاز تازه اعتصاب در راه آهن آلمان

    صبح چهارشنبه، با آغاز اعتصاب رانندگان خطوط مسافربری راه آهن آلمان، «دویچه بان»، این حرکت اعتراضی وارد فاز تازه ای شد.

    این نهمین اعتصاب سندیکایی راه آهن آلمان در ده ماه اخیر است. شاخص های اقتصادی نشان می دهد افزایش اعتصاب ها، تاثیرات منفی بر اقتصاد آلمان گذاشته است.

    اولریش کوردلائِندر، یک مسافر قطار آلمانی، می گوید: «این آخرین سفر من با “دویچه بان” بود. دیگر نمی گذارم سفرم را خراب کنند. دو بار کرده اند، کافیست.»

    رانندگان قطارهای باری پیش از این و از روز سه شنبه دست به اعتصاب زده بودند. به گفته فعالان اتحادیه های کارگری، احتمال دارد این اعتصاب بیش از شش روز، یعنی زمان اعتصاب پیشین، طول بکشد.

    اولریش وِبر، مدیر پرسنل دویچه بان می گوید: «اینطوری نمی شود. میلیون ها نفر در سراسر آلمان از این به هم ریختگی غیرضروری ضربه می خورند، به ویژه با درپیش بودن عید گلریزان که شلوغترین تعطیلات پس از عید پاک و کریسمس است.»

    کلاوس وزلسکی، رئیس اتحادیه صنفی گِ. دِ. اِل (GDL)، اتحادیه برگزار کننده اعتصاب، می گوید: «سه هزار و سیصد عضو هر روز به اعتصاب می پیوندند و این یعنی مردم فهمیده اند خیر خودش

    Ver video "آغاز فاز تازه اعتصاب در راه آهن آلمان"

  • مخالفت سنای آمریکا با احداث فاز چهارم خط لوله نفت کیستون

    سنای آمریکا روز سه شنبه با احداث فاز چهارم خط لوله نفت خام کیستون مخالفت کرد. این خط لوله نفت خام را از استان آلبرتا در کانادا و شمال آمریکا به پالایشگاهای تگزاس در جنوب آمریکا می رساند. رای سناتورها ۶۰ در برابر ۵۹ بود.

    جان هوون سناتور جمهوریخواه از داکوتای شمالی گفت: “روشن است که ما از این رای گیری ناراضی هستیم. ما می دانستیم که رسیدن تا آستانه ۶۰ رای کار مشکلی است و می دانید که ما ۵۹ رای داشتیم. باید ۶۰ یا ۶۱ رای می آوردیم که نشد. ما گفته بودیم و می دانستیم که این مسئله باید در کنگره جدید مطرح شود زیرا رئیس جمهور اوباما گفته است که تصویب آن را وتو خواهد کرد.”

    علت مخالفت با فاز چهارم این خط لوله عوارض منفی زیست محیطی آن برای زمین های کشاورزی و منابع آب در ایالت نبراسکا است که مورد انتقاد برخی نمایندگان کنگره و نهادهای این ایالت قرار گرفته است.

    Ver video "مخالفت سنای آمریکا با احداث فاز چهارم خط لوله نفت کیستون"

  • ابراز نگرانی چین از توقف خصوصی سازی یک بندر یونان

    وزارت تجارت چین روز پنجشنبه از تصمیم دولت جدید یونان برای متوقف کردن خصوصی سازی بندر پیرئو ابراز نگرانی کرد.

    شرکت ترابری دریایی کوسکو که یک شرکت دولتی چین است، پیش از این در مزایده مربوط به خصوصی سازی این بندر شرکت کرده بود.

    وزیر اقتصاد یونان روز پنجشنبه در واکنش به این مسئله گفت: “ما در این زمینه به آنچه که با دولت قبلی توافق شده عمل خواهیم کرد. این امری ساده است. ما در ارتباط بسیار نزدیک با چین قرار داریم و همه مسائل از جمله ابتکارهایی که آنها آغاز کرده اند کاملا روشن و در حال پیشرفت است.”

    در ماه ژوئن ۲۰۱۳، آنتونیس ساماراس نخست وزیر پیشین یونان با مدیر عامل شرکت کوسکو در بندر پیرئو دیدار و پیرامون خصوصی سازی این بندر گفتگو کردند.

    بندر پیرئو یکی از بزرگترین بنادر دریای مدیترانه و دارای اهمیت تجاری خاصی است. بویژه ظرفیت این بندر از نظر تعداد کانتین ها و حجم بارگیری مورد توجه است.

    گزارشگر یورونیوز در آتن می گوید: “نخستین فاز خصوصی سازی بندر پیرئو یکی از نادر موارد موفق خصوصی سازی در یونان بوده است. از آغاز اجرای این طرح در سال ۲۰۰۸، بارگیری و فعالیت های تجاری در این بندر ۱۳۰ د

    Ver video "ابراز نگرانی چین از توقف خصوصی سازی یک بندر یونان"

  • افزایش امیدها با بازگشت لاوروف به لوزان، شانس موفقیت مذاکرات با ایران بالاست

    در حالی که چند ساعت به پایان ضرب الاجل حصول یا عدم حصول توافق درباره برنامه اتمی ایران، باقی نمانده، نتیجه مذاکرات فشرده ایران و گروه پنج به علاوه یک که همچنان در هتل “بو ریواژ” لوزان سوئیس در جریان است، در هاله ای از ابهام قرار دارد.

    بهروز کمالوند، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران، در آخرین اظهارت خود تاکید کرده که مذاکرات به کندی پیش می رود ولی اختلافات به حداقل رسیده است.

    سرگی لاوروف، وزیر خارجه روسیه نیز پیش از بازگشت به محل مذاکرات و در حالی که در مسکو به سر می برد، گفت: “ شانس موفقیت زیاد است اما صد در صد نیست. هیچ وقت راجع به هیچ چیز نمی توان صد در صد اطمینان داشت. اما شانس موفقیت وجود دارد.”

    آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان هم در دیدار با فرانسوا اولاند، رییس جمهور فرانسه، ضمن ابراز امیدواری به نتیجه بخش بودن مذاکرات، توافق احتمالی با ایران را یک پیام مثبت دانسته است.

    با نزدیک شدن به پایان مهلت مذاکرات ، به نظر می رسد طرفین برای ادامه مذاکرات در یک فاز جدید به توافق برسند و یک بیانیه کلی مشترک هم صادر کنند.

    ریحانه مظاهری، خبرنگار اعزامی یورونیوز به لوزان هم با اشاره به بازگشت

    Ver video "افزایش امیدها با بازگشت لاوروف به لوزان، شانس موفقیت مذاکرات با ایران بالاست"

  • گفتگوی یورونیوز با فرزند مهدی کروبی: «محبوبیت رهبران جنبش سبز افزایش یافته است»

    بیش از هزار و ۲۰۰ روز از حصرخانگی میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد سه رهبر جنبش اعتراضی ایران موسوم به جنبش سبز می گذرد. این حصرخانگی بدون حکم قضایی صورت گرفته و تاکنون نیز دادگاهی درخصوص رسیدگی به اتهامات مطرح علیه این سه تن برپا نشده است. علی خردپیر، خبرنگار یورونیوز با محمد تقی کروبی، فرزند مهدی کروبی و مدرس حقوق بین الملل در دانشگاه وست مینستر انگلستان گفتگویی کرده است که در پی می آید.

    یورونیوز: می دانیم که پدر شما از زمستان ۱۳۸۹در حصرخانگی به سر می برد. وزیر دادگستری و شهردار تهران هر دو در سال گذشته گفته بودند که مسوولیت این حصر با شورای امنیت ملی است اما به تازگی نقل قولی از سوی یکی از نمایندگان مجلس از رهبر حکومت، مسوولیت را متوجه علی خامنه ای می کند. پرسش این است که چرا حکومت جمهوری اسلامی ایران نمی خواهد درباره این موضوع شفاف سازی شود؟

    محمد تقی کروبی: از ابتدا حکومت رفتاری شفاف در قبال رهبران جنبش اعتراضی نداشت. یک بخش از رفتارهایی که حکومت می کرد بر می گشت به نیروهای خودسر و لباس شخصی که تحت امر حکومت بودند و می دانید که از منظر حقوق بین الملل مسوولیت آن باز برعهده حاکمیت است. این رفتارها گاهی شامل خشونت هایی مانند حمله به منزل، آتش زدن در منزل، انداختن بمب صوتی درون خانه می شد.

    حکومت با تقسیم کار بین مجموعه ای از نیروهای مورد اعتماد خود و بخش رسمی سعی کرد نوع برخورد از ابتدا برخورد رسمی نباشد. از زمانی که این رهبران در حصر قرار گرفته اند تاکنون نیز هیچ مقام رسمی کشور مطابق قوانین و مقررات جاری کشور مسوولیت حصر را برعهده نگرفته است. به استثنای نقل قول هایی که از سوی برخی از مقامات از جمله فرمانده نیروی انتظامی و رئیس قوه قضائیه که به تلویح گفته بود مسوولیت این امر به عهده ما نیست و اخیرا اظهار نظر صریحی که رهبری داشته است و مشخص می کند که پرونده حصر در اختیار شخص رهبری است. برای ما موضوع جدیدی نبود اما به اعتقاد من مطرح کردن این موضوع به طور علنی ورود به یک نوع فاز جدید است.

    یورونیوز: پدر شما تاکید داشته که در هر دادگاهی، برای رسیدگی به اتهاماتی که به وی نسبت داده شده آمادگی دارد حضور یابد. اما در همین نقل قول از رهبر حکومت ایران، گفته شده که جرم بسیار سنگین است و با آقای کروبی و دو چهره دیگر در حصر با ملاطفت برخورد شده است. آیا این به شما گوشزد نمی کند که رهبری تصمیم خود را درباره این اشخاص گرفته است؟

    محمد تقی کروبی: از نظر قانون اساسی اصل بر برائت است مگر کسی اتهامش در دادگاه ثابت شود و رای قضایی برای نگهداری وی صادر شود. پدر من با علم و آگاهی از شرایط کشور بارها از بدو حصر تاکنون اعلام کرده اند که آمادگی محاکمه در هر دادگاه علنی طبق اصل ۱۶۸ قانون اساسی دارند و تنها شرطشان علنی بودن دادگاه و سخن گفتن با مردم و افکار عمومی است. حکومت از این موضوع سر باز می زند و تاکنون تن به روند قانونی نداده است.

    رهبری در همین عبارت گفته است که این ها مجرم اند در حالی که اتهام باید در دادگاه مطرح شود و اگر در پی دادرسی رای صادر شد آنگاه فرد، عنوان مجرم پیدا می کند و پس از آن مجازات تعیین می شود. ایشان مجازات را تحمیل کرده و حال پس از چند سال معتقد است که ملاطفت در قبال آنان صورت گرفته است. این ها همه نشان از عدم پیگیری مجموعه قضایی کشور و فقدان استقلال دستگاه قضایی در قبال این دو رهبر دارد. دلیل اصلی اش هم برمی گردد به پایگاه نفوذ و قدرت معنوی آنان [رهبران جنبش سبز] نزد افکار عمومی مردم ایران.

    یورونیوز: سال گذشته و پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری، مردمی که از روی کار آمدن دولتی میانه رو خوشحال بودند به خیابان ها آمده و دوباره نام رهبران جنبش سبز را در شعارهای خود فریاد زدند. پرسش این است که از حصر صورت گرفته و برخوردی که با رهبران جنبش سبز شد حاکمیت چه دستاوردی داشته است؟

    محمد تقی کروبی: به دنبال دستگیری رهبران جنبش سبز، حاکمیت تلاش کرد با تبلیغ یکطرفه و استقاده از رسانه ملی و سایر امکاناتی که در اختیار داشت ذهن مردم ایران را نسبت به رهبران در حصر بد بین کند. اتهام ها و فرافکنی فراوانی را مطرح کرد و از طرف دیگر قدرت دفاع به مجموعه مقابل نداد. فعالان دانشجویی و افراد سیاسی هم در زندان ها بودند.

    حاکمیت اشتباه بزرگ تاریخی اش در این بود که تصور می کرد می تواند با ابزار تبلیغاتی و رسانه هایی که در اختیار دارد جامعه را نسبت به این رهبران بد بین کند. اما می بینیم که این خیال حاکمیت در انتخابات گذشته تحقق پیدا نکرد و امروز نه تنها حساسیت جامعه نسبت به این دو رهبر بیشتر شده، بلکه محبوبیتشان دایما رو به افزایش است.

    یورونیوز: و اما درباره وضعیت پدر شما در حصرخانگی؛ می دانیم که آقای کروبی جا به جا شده اند. ابتدا در خانه خود در حصر بوده و سپس به یک خانه امنیتی منتقل شدند و امروز باز در خانه خود محبوس هستند. دلیل این جا به جایی چه بود؟. چراکه برای آقای موسوی و خانم رهنورد چنین اتفاقی نیافتاد.

    محمد تقی کروبی: پدر ما ابتدا در منزل بود و بعد از چند ماه به یکی از ساختمان های وزارت اطلاعات منتقل شد که از نظر ما این، نوعی فشار بیشتر بر ایشان بود. ایشان دو سال و نیم در یک آپارتمان کوچک، در کمترین امکانات و به تنهایی نگهداری شدند. مادر من از حصر خارج شدند و ایشان در آنجا ماندند. به دلیل همین محرومیت از نور آفتاب و هوای تازه و تنها ماندن بیماری هایی از جمله تنگی نفس و نرمی استخوان بر ایشان عارض شد.

    تنها در هفت هشت ماه گذشته ایشان چهار عمل جراحی داشتند. بعد از همین موارد بود که حاکمیت درک کرد این نوع نگهداری یعنی از بین بردن سلامت کامل ایشان. در نهایت توافق کردند که ایشان مجددا به منزلشان بازگردند و حصرشان در منزل خودشان ادامه دارد.

    یورونیوز: در این موارد وقتی ارتباط چهره های سیاسی با جامعه قطع می شود، یکی از نگرانی ها درباره غذای آنهاست. چه کسانی اجازه دارند مواد غذایی را برای پدر شما تهیه کن

    Ver video "گفتگوی یورونیوز با فرزند مهدی کروبی: «محبوبیت رهبران جنبش سبز افزایش یافته است»"

Esta Pagina participa en el Programa de Afiliados de Amazon EU y Amazon Services LLC, un programa de publicidad para afiliados diseñado para ofrecer a sitios web un modo de obtener comisiones por publicidad, publicitando e incluyendo enlaces a Amazon.es y Amazon.com

Utilizando el siguiente enlace podrás encontrar una página en la que se muestra la política de privacidad de esta web. Puedes usar el siguiente enlace para ver nuestras normas de uso. Si encuentras algún contenido inadecuado, puedes denunciarlo utilizando el siguiente enlace. Haciendo click en el siguiente enlace puedes ver el Aviso Legal de este sitio web.

Utilizamos cookies para medir y analizar el tráfico de este sitio web. Más información.